MENTÉS 10%

KATTINTSON IDE

Garancia és jótállás utáni szerviz

Importőr Salente

Az Abacus Electric s.r.o., bejegyezve a České Budějovicei Kerületi Bíróságnál vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, ügyszám: C 1228

Azonosító szám: 450 22 828
Adószám: CZ450 22 828

Helpdesk: eshop.salente.hu/helpdesk/
E-mail: vevoszolgalat@salente.hu

Hétfő - Péntek
08:30 - 17:00

REKALMÁCIÓ

Mit kell a reklamációnak tartalmaznia:

  • A reklamált áru nevét és a hiba részletes leírását.
  • Teljes termékreklamáció.
  • A termék Abacus Electric, kft.-től történő megvásárlását igazoló releváns dokumentumok Vagy más vásárlási igazolás, ha Salente termékeket vásároltak egy másik forgalmazótól (pl. garanciakártya, vagy adóigazolás, számlakivonat stb.).
  • Átvételi cím, ahová el lehet küldeni az árut az eljárás végeztével, és az Ön kapcsolatfelvételi adatait (telefon, e-mail).

A reklamációkat csak az alábbi címre küldve lehet benyújtani. Javasoljuk, hogy ajánlott csomagként küldje el. Kérjük, hogy az áru reklamációra történő elküldésének postai bizonylatát őrizze meg. Ne felejtse el bebiztosítani az árut.

Elállás az adásvételi szerződéstől:

(Az általános feltételeket ez a cikkely írja le: 6 Általános vásárlási feltételek Abacus Electric kft.)

Az áru eladónak történő visszaküldésének költségeit a vevő viseli. A vevő úgyszintén felelős az áru értékének csökkenéséért, ha az nem olyan használat közben történt, amelyre jellegénél és tulajdonságainál fogva szükség van.

Az árut teljes állapotban, sértetlen csomagolásban, használati jelek nélkül, lehetőleg nem kicsomagolva kell visszaküldeni. Ha az árut eredeti állapotában már nem lehet visszaküldeni, a fogyasztónak pénzbeli ellentételezést kell nyújtania. Az utánvétes csomagok elutasításra és visszaküldésre kerülnek. Ha a visszaküldött áru csak részben sérült meg, az eladó kártérítést követelhet a fogyasztótól, és ezt a kártérítést az áru vételárából vonhatja le. Ilyen esetben az eladó köteles a keletkezett kárt bizonyítani.

A vételi szerződéstől való elálláshoz szükség van:

  • A vásárlási bizonylatra
  • Kísérőlevélre az elérhetőségekkel (telefon, e-mail, bankszámlaszám, ahova a pénzt küldik, cím)
  • A sértetlen csomagolású termékre az összes kiegészítővel

Ha bármilyen kérdése van, lépjen velünk kapcsolatba a szolgaltatas@salente.hu

címen

A reklamált, vagy visszaküldött árut kellően becsomagolva károk ellen védve KÜLDJE a szervizeink címére:

Szerviz cseh vásárlók részére
E.R.T. Service & Logistic Kft.
Reklamációs részleg
Róna u 120-122
1149 Budapest
Hungary
 

A jótállás alatti- és utáni terméket javítás után a lehető leghamarabb visszaküldjük. A termék visszaszállítását a vevőhöz a Salente fedezi.