HelpDesk

Garancia és jótállás utáni szerviz
Kézikönyvek, fényképek, firmware, vezérlők, SW
Salente tartozékok
Támogatás

Célunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek, így minden szolgáltatást közvetlenül nyújtunk más partnerek nélkül. HelpDesk-ünket képzett technikusok működtetik, akik megválaszolják kérdéseit. Ugyanakkor igyekszünk proaktív módon megválaszolni kérdéseit GYIK formájában, melyekre mindig az adott termék weblapján, a   Beszélgetés / GYIK fülön válaszolunk. Ha még mindig nem találta meg a választ a kérdésére, forduljon közvetlenül a HelpDesk-hez, ahol szívesen adnak tanácsot és elmagyarázzák az esetleges nem világos dolgokat.

Kérdés feltevéséhez egyszerűen csak kattintson a HelpDesk gombra a termék oldalán:

 

Nem találta meg azt, amit keresett? Lépjen velünk kapcsolatba a HelpDesk segítségével.

összesen 4 termék