Ügyfélszolgálat

 

Cikkek listája

Kapcsolat
Garancia és jótállás utáni szerviz
Kézikönyvek, fényképek, firmware, vezérlők, SW
Salente tartozékok
Támogatás

Célunk, hogy ügyfeleink elégedettek legyenek, így minden szolgáltatást közvetlenül nyújtunk más partnerek nélkül. HelpDesk-ünket képzett technikusok működtetik, akik megválaszolják kérdéseit. Ugyanakkor igyekszünk proaktív módon megválaszolni kérdéseit GYIK formájában, melyekre mindig az adott termék weblapján, a   Beszélgetés / GYIK fülön válaszolunk. Ha még mindig nem találta meg a választ a kérdésére, forduljon közvetlenül a HelpDesk-hez, ahol szívesen adnak tanácsot és rendelkezésre állnak a felmerülő kérdések megválaszolásában.

Kérdés feltevéséhez egyszerűen csak kattintson a HelpDesk gombra a termék oldalán:

 

Nem találta meg azt, amit keresett? Lépjen velünk kapcsolatba a HelpDesk segítségével.

Listairányítás elemei

összesen 5 termék